Men kom igen!

Julia har alltså en febertemp på 39,5 nu igen..hon har varit hängig från och till hela helgen men idag har hon varit rätt kass.
Hon kan inte gå på dagis iallafall..men jag får nog ta henne till VC imorrnbitti. Sen får jag förbi en snabbis till skolan och checka av min närvaro kl 12.30..för det är eget arbete efter det.

Jamie har sluppit feber i 2 dagar nu så jag hoppas inget annat dyker upp så han kan återgå till dagis imorrn efter nästan 1 veckas "ledighet".



P.s
3 veckor kvar till flytten! Idag var vi en runda i Limhamn och kollade läget tillsammans med M&M. Satte och sen och fikade på ett litet konditori i närheten. Mysigt!
Längtar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mad

När flyttar ni? Har ni köpt eller e de hyres?

2011-01-30 @ 18:48:50
URL: http://mamamad.se
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

hehe vilket sammanträffande.. vi ska oxå flytta.. om 4 veckor.. men hoppas vi får komma in tidigare så om kanske 3 :o)

2011-01-30 @ 19:42:59
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Malin

amen stackars lilla tösen. och dig. ;) Ni har verkligen otur. Om ni blir friska till nästa helg så tycker jag att vi ska hitta på något. För jag är ledigt. :D ÄNTLIGEN Lite god mat och dricka med naajs sällskap hade inte suttit fel. Men vi håller tummarna att ni blir friska och har lite ledig tid för oss. :) Kramar

2011-01-30 @ 22:16:33
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Anonym

På det kondiset har de världens goaste ostbullar ;-)

2011-01-31 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0