Medicin tack!

Godmorgon!

Kvällen och natten igår var helt lugn och jag trodde faktiskt att jag hade lyckats besegra Uvi:n på egen hand men tji fick jag imorse. Har så satans ont så jag ringde Vc. Satt 25 minuter i kö. Sickt.

Kidzen är lämnade på dagis och det gick bra, Julia sträckte ut armarna efter mig men inget mer. Idag är det sista dagen dem går 9-15. Fr om måndag börjar dem 7.45- 16.30. Lååååånga dagar tyvärr. Så får det vara ett tag! Dem trivs ju där så det borde inte vara några problem.

Jag sitter just nu och är superkissig men måste spara mig. Ska nämligen lämna ett urinprov på vc och man vill ju briljera Hahahah!!

Idag händer inte mycket mer.. jag ska faktiskt ta tag i lite utrensning. Vill kasta så myckt skit som möjligt innan vi börjar packa inför flytten.

Visst känns det inte som fredag idag? A jobbar idag men sen är det helg igen... mys pys.

Nä nu måste jag rusa...
Ciao bella!

Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Ja så långa dagsidagar är ju inget man ser framemot, även om barnen trivs, men vad ska man göra? Barnen blir ju härdade i alla fall;-) Jag passar på att njuta lite extra innan mina oxå ska in i dagsiträsket på heltid;-) Hoppas det går bra hos doktorn, och krya på dig;-) Puss

2011-01-07 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0