Lite shopping


Vårjacka, mössa och tunna vantar till Jamie.


2 par yttepyttesmå trosor till Julia.

 
2 tröjor till mig. Jeansskjortan är riktigt snygg med mockalappar på armbågarna.

Hur mycket jag fick betala?
395:-

Lägg då till 3 par trosor till mig också.

Hur?!

70% inne på Po.p så hela det kalajset blev 325:-
Själv hade jag ju presentkort på VeroModa så jag behövde bara lägga till 70 kr.

Jag är som gjord för att REA shoppa..sen att det är förra säsongens kläder rör mig itne i ryggen =)

Puss!!


Kommentarer
Postat av: malin

Fan vad snyggt sett till Jamie, och sjukt billigt. Såg du om dom hade något skoj på flick med?? Jag får nog ta en runda förbi pop imorgon och titta om dom har något till Kaylee. kram

2011-01-20 @ 19:52:41
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0