Krossad svanskota och Urinvägsinfektion

Hej hej
Tror ni jag klarade att hålla mig innan jag kom till VC? haha nope. Jag var så illa tvungen att kissa innan jag gick men det gör detsamma för jag var lika kissnödig när jag kom dit och lämnade prov.

Fick utskrivet antibiotika igen och så passade jag på att fråga om min svanskota som står ut och har vuxit. Kan inte sitta normalt på en stol för då gör det ont och den är liksom ivägen hela tiden. Man vill nästan kräkas lite när man känner på den för du kan liksom greppa om den ahhaha.

Iallfall... drog ner brallorna och fick visa min svanskota och han kände och sa direkt att den är krossad!
Att jag måste hade slatt emot den för 4-5 månader sen eller att jag krossade den under förlossningen. Om man krossar svanskotan under en förlossning så tar det längre tid att läka. Och jag kan inte minnas att jag har trillat eller slatt svanskotan. Men vem vet. Han sa iallafall att den skulle gå tillbaka rätt så mycket till men det tar tid. kanske till sommarn sa han. Och nu blir den extra hård tydligen så den blir svårare att skada igen =).

Nu blev jag aptrött så jag ska faktiskt vila.
Tänkte först ringa och störa Maja men jag tror ajg passar på att sova. Sorry Maja ;).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0