4 år

Du betyder allt för mig...


26:e december för att vara lite mer exakt bestämde vi att vi var flickvän & pojkvän efter ett rätt stormigt fram ochtillbakagrejjs. Men sen den dagen har det alltid varit vi 2. 1 år och 4 månader senare fick vi vårt första barn och även om det var väldigt oplanerat så kändes det helt rätt. Bara 18 månader efter Jamie kom vår Julia.

Vi bestämde oss för att även vara tillsammans på papper som Man och Fru och det blev vi i mars 2010.
Har inte ångrat en sekund med dig eller jo det har jag säkert men utan dig kan jag inte andas.
4år har vi varit tillsammans och snart firar vi 1 år som gifta!
Du har gett mig två fina barn och jag kommer vara dig evigt tacksam.

Jag älskar dig även om jag ibland är dålig på att säga det och visa det.
När jag gnäller och tjatar så gör jag det av kaaarlejk ;)

...kom ihåg det!

Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis ni två! Ni har hunnit med mycket på de åren :) Förresten så har vi köpt en till vagn! Kors i taket, nu ligger jag bara typ tio efter dig, yey.

2011-01-07 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0