Fotografering

Hejhej..

Allt bra?
Idag har jag och Julia varit istan med Jenni och Love. Hittade en massa fint som fick följa med hem. Visar senare.

Vi hann precis hem om för att hämta andra kläder inför fotograferingen på dagis. Julia sov som en stock så henne fick jag väcka. Alldeles svettig och jävlig i håret och både Jamie och Julia var snoriga.. haha..
Fotografen tog lite syskonfoton och Jamie skrattade som bara den men Julia var mest chockad. Det blev bara syskonfoto och jag tror eller hoppas att dem blev rätt så bra.

Jag var iallafall alldeles svettig när vi var klara...fotografen sa att dem kidsen var så fruktansvärt liak över ögonen. Han kunde knappt se skillnad  och det har jag märkt själv hur fruktansvärt lika dem är i ögonen och ögonbrynen. Ska leta fram något bra exempel så ni får se.

Nu gör Julia något dumt.. återkommer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0