Magen

Tänkte visa hur min mage ser ut just nu... jag själv märker en liten skillnad då den inte längre är så putig.

Så här ser den ut nu efter 2 graviditeter. Gick upp 28 kg var med båda kidsen. Dem har jag gått ner plus 2 till.Alltså 30 kg!!!
Nu gäller det att få kroppen ordentligt fast. Det ska inte märkas att jag har burit på två barn för bristningarna på magen klarar det jobbet alldeles själv. Nä jag ska bli fit som bara den!



Lite skillnad väl?

Nu sitter vi och väntar på att A ska komma hem från bandyn. Julia sover sen 1,5 timme tillbaka. Jamie ska få välling nu och få gå och lägga sig.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Lofsan

Fan vad grym du är! Inspiration!!!

2010-11-27 @ 09:23:03
URL: http://Lofsan.wordpress.com
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Åhh snyggo! jag måste också tona min mage, jag ligger på 1kg mer än innan graviditeten men det hade lika gärna kunnat vara 5 för så känns det just nu med en degig kropp :/

2010-11-28 @ 00:56:51
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0