Hej mitt vinterland

ååååh det är vitt utomhus. Så Mysigt. Men att vädret ska vara så här i 5månader till känns lite väl länge eller?

Jamie och Julia somnade utan konstigheter båda två. Dem fick droppar i näsan och näsorna sugna sen lades dem i sina sängar och fick välling och somnade!!

Men sen har ju det varit ett par uppvaknande då näsorna har fått blitt sugna. Men sen kl 21.00 har dem sovit utan att vakna av hosta eller dylikt. Dock har jag sovit i soffan eftersom Jamie får sova i vår säng när han hostar så för att inte väcka Julia.

Barnen vaknade 8.30 och Julia hade skitit ner sängen hahaha. Godmorgon på dig med! Barnen är snoriga men ingen feber och väldigt lite hosta. Dem får bli hemma idag och kurera sig ändå. Just nu bråkar dem på rummet. Jamie är inte van vid att Julia har börjat ta leksaker från honom precis som han gör mot henne så då lackar han och vice versa. Härligt.

Planerna ser ut som så att vi absolut måste gå ut i snön idag. Jamie har längtat och Julia kommer nog tycka det blir skoj. Får se om vi tar oss nånstans men det känns väl inte som det just nu. Jag skulle sååååååå gärna vilja träna men få se om jag gör det ikväll när A kommer hem.

Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0