Dagen

Efter inskolning och halloweenfest åkte vi upp till stan och mötte Jenni och Love. Jag var på galonbyxejakt och hittade ett par vanliga breda svarta inne på Lindex. Svajjnbra. Julia fick lite leggings i olika färger. perfekt till jeanskjol och jeansklänning.

A var iväg och fyndade ett par vinterskor till Jamie. Fick bli ett par från skopunkten. FÅr se hur länge dem varar och om dem håller värmen och är vattentäta. Dem funkar iallafall så länge. Nu behövs bara en tunna fleecejacka till Jamie och ett par fleecebyxor till Julia.

Sen kan jag tänka mig att vi kommer behöva fylla på vant och mössförrådet under vintern men det tar vi när det kommer.

Ikväll blir det Greys Anatomy. Lovely.

på återseende...

Puss

Hästlugg som heter duga.
Klänningen/tunikan är från Lindex och jag bara älskar den. 179:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0