Dag 1

Presentera mig själv.

Jag heter Linnéa Sarah Andersdotter Mårtensson.
Jag är född Söderholm men är gift med André sedan den 20 mars 2010.
Jag är född 8 september 1986 i Malmö.
Jag är näst yngst av 8 syskon.
Jag älskar djur och ville bli zoolog när jag skulle välja gymnasieinriktning. Istället valde jag att gå samhällslinjen med inriktinig musik då jag även älskar musik och framförallt att sjunga.
Barn har alltid legat mig varmt om hjärtat. jag lekte frenetiskt med dockor väldigt länge och tog hand om dem som om dem vore levande. Har alltid vetat att jag skulle vilja får barn tidigt dock inte förrens vid 25års ålder.
Jag passade gärna mina syskonbarn såfort jag bara kunde.

Jag var alltid kortast och minst var jag än gick och blev många ggr "mobbad" pga det. Det var inte förrens i högstadiet som jag började tuffa till mig och inte tog åt mig längre.
När jag väl började gymnasiet så började livet. Jag verkligen älskade min gymnasietid. Mina vänner, friheten..ja allt! Jag lärde känna mig själv.
jag började jobba när jag gick i tvåan på gymnasiet. Jobbade på city gross i 3 år.

Träffade A när jag var 20 år och blev störtförälskad direkt. Insåg vad jag ville göra av mitt liv och tog tag idet. 2 barn har jag fått och jag älskar att vara mamma... det var liksom mitt öde.
I januari ÄNTLIGEN tar jag upp det jag en gång påbörjade. Min USK utbildning.

Jag är alltså en gift tvåbarnsmamma med stora drömmar! Jag ska blir Barnmorska när jag blir stor. Jag drömmer om det! Jag ska köpa hus med min Man åt våra två små barn en vacker dag. Jag drömmer om det! Vi ska förhoppningsvis få en liten sladdis om några år som kommer bli en riktig Momma´s Boy. Jag drömmer om det!

Ajj Love majj Life.


Puss

Kommentarer
Postat av: Mad

Vi är rätt lika du och jag ;)

Fast jag är inte kort. Jag är lång ;)

2010-11-19 @ 14:36:38
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0