Bläää

Jag är så fruktansvärt förkyld. Har känt det på mig i helgen att jag skulle åka på nåt och igår kom det. Halsen och huvudet är det värsta. Träningen uteblev igår och även idag. Min kropp är som spagetti och jag vågar inte träna när jag knappt kan stå på benen. Idag blir det absolut vilodag så jag kan träna resten av veckan!!

Jamie och Julia väckte mig 08.40 så det var bara upp och klä på oss och sen vidare till dagis. Julia fick åka pulkan dit. Det blåste snö på bådfe Jamie och Julia och Jamie gallskrek hela vägen för att det var jobbigt och kallt. Julia kunde inte andas när det blåste mot henne.

Stackars barn!

Nä en panodil på detta sen kallar sängen.

Hoppas ni får en bra dag.
Puss!!

Kommentarer
Postat av: jenni

Usch då stackars barn, här håller vi oss inomhus hele dan, så skööööönt så ;-) Krya på dig! Puss

2010-11-29 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0