Bajjbajj UJ:n

Igår sålde vi Urban Jungle vagnen. Oooopsi!

Jag har förstått att jag har ett litet problem. Kanske borde jag få hjälp för mitt beroende men fy fan vad ÄLSKAR att köpa nya vagnar. vet inte varför..men bara känslan. Det är som att planera för ett nytt barn gång på gång. Jag borde alltså vänta mitt 12:E barn nu hahah.

Var i en barnvagnsbutik idag och kände och klämde och blev kär i en Brio Sing igen. Dem har tuffat till vagnarna så dem ser lite mer sportiga ut och dessutom har dem helt svart chassi. Mi lajkii...
Körde runt litta med den. Har dock inte bestämt mig än.

Annars funderar jag på en Emmaljunga scooter MEN köper vi en sån så är Julia helt plötsligt stor och jag vill gärna har kvar "bebis"känslan ett tag till med henne och därför känns ett sulkyköp inte jättelockande än. Hade det varit sommar hade jag inte tvekat på en scooter. Dock är det 4 fasta hjul som hade funkat kanonbra i snön men ja somsagt jag är nog inte helt redo.

Svårt det där ...;)

Vi är vagnlösa just nu..det gör inte så mycket eftersom kidzen går på dagis och jag har en paraplysulky och en syskonvagn så länge.
Men vad KUL att få leta ny vagn..Ajm Löööövi'n it!

Puss

Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Finns det ingen avgiftning för vagnberoende eller du kanske kan gå med i AV, Anonyma Vagnmissbrukare.... ;)

2010-11-16 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0