30 dagars utmaning.

Några bloggar jag läser har börjat med ett 30dagars schema. Varje dag i 30 dagar ska du skriva om det som står på listan.

Dag 1: Presentera mig själv.
Dag 2: Min första kärlek.
Dag 3: Mina föräldrar.
Dag 4: Det här har jag ätit idag.
Dag 5: Vad är kärlek.
Dag 6: Min dag.
Dag 7: Min Bästa Vän.
Dag 8: Ett ögonblick.
Dag 9: Min tro.
Dag 10: Det här hade jag på mig idag.
Dag 11: Mina syskon.
Dag 12: I min handväska.
Dag 13: Den här veckan.
Dag 14: Vad hade jag på mig idag.
Dag 15: Mina drömmar.
Dag 16: Min första kyss.
Dag 17: Mitt favoritminne.
Dag 18: Min favoritfödelsedag.
Dag 19: Detta ångrar jag.
Dag 20: Den här månaden.
Dag 21: Ett annat ögonblick.
Dag 22: Det här upprör mig.
Dag 23: Det här får mig att må bättre.
Dag 24: Det här får mig att gråta.
Dag 25: En första.
Dag 26: Mina rädslor.
Dag 27: Min favoritplats.
Dag 28: Det här saknar jag.
Dag 29: Mina ambitioner.
Dag 30: Mitt motto.


Jag provar... mycket troligt att jag inte kommer fullfölja listan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0