Vårshoppat

Blev en runda i stan med syrran. Frukost på donken innan vi mättade vårt shoppingsug. Jag kom hem med det jag ville plus lite till. Gjorde några riktiga bra kap idag också! älskar det ..
 
      
 
(bilderna går att klicka på för att se dem i större version)
 
Den finstickade heldressen i strl 56 till Lillebror. Tror bestämt den åker med i BB väskan. Den finns även i beige och jag skulle vilja ha båda i alla storlekar!!
 
På Hansa Baby blev det shoppat en tunn snuttefilt från Ebbe. Och så vita strumpor från H&M och små ankelstrumpor från H&M.
 
Till Julia blev det en jacka från KappAhl i liknande modell som Jamie´s så dem kan syskonmatcha haha. Ni vet att jag älskar det. Fyndade vantar, mössa och scarf på Lindex för 38:- som HITTAT!
 
Jag har nu stillat mitt shoppingsug ...känns skönt i hjärtat haha.
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0