Önskelista från Lindex

Jag blir helt galen i altl fint vår/sommar fint som dyker upp i butikerna.
Jag har hittat några guldkorn från Lindex. Några som är påväg och några som redan finns där!
 
 
Alla bilderna är lånade från Lindex hemsida.
 
baddräkten är ju ett måste i Julias sommargarderob. Jag menar HUR söt?! tunikan med hästen på hade Julia älskat! Och kjolen. Jag är inget fan av kläder med figurer på kläderna,.men på vissa plagg är det faktiskt helt okej. Setet med klänning och tights MÅSTE inhandlas när det kommer i butik! vårjackan vill vi mer än gärna ha! Den rosa klänningen som också finns i blått vill också flytta in..gärna i båda färgerna. Strumpbyxorna också. Julia är inte så jätteglad i strumpbyxor men vem vet!
 
Kläderna till Killar vart inte lika inbjudande tyvärr. Men jag fastnade för denna tröjan! 
 
Jamie fyller ju snart år. Och ni som ska komma på kalas och undrar vad han önskar sig så är det vår och sommarkläder! Han behöver shorts, både i jeans och chinos tyg. Snygga t-shirts, solhattar, sandaler osv! 
Leksaker lär han få i present av sina kompisar på barnkalaset så ja högst på listan är kläder.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0