Mina stora Hjärtan

 
 
 
Asså stå stora dem har blivit!!
Jag kan inte fatta att jag har varit mamma i 5 år snart! Min första bebis, min "försökskanin" hihi fyller 5 år. Snart är det skola som gäller och helt plötsligt är han tonåring! Lillasyster Julia som jag aldrig trodde skulle bli stor har nu blivit en miniMe. Hon är så lik mig från när jag var liten och hon är så jäkla rolig!! fan vad hon spexar. Hon leker med sina dockor och tar hand om dem som om de vore små bebisar. Hon ser verkligen fram emot att bli storasyster! 
Jamie tycker det ska bli spännande att äntligen få en Lillebror. 
 
Kan inte föreställa mig hur det kommer bli med en till här hemma. Jag menar det finns ju bara en Jamie och Julia. Kan inte tänka mig hur Lillebror kommer bli. Men han har en självklar plats i vår familj. Vi längtar allihop.
 
Jag Älskar verkligen att vara Mamma. Det är RIKTIGT jävla jobbigt ibland men man svämmar över av kärlek till de små liven. Mitt i värsta trotset från dem kan jag bara falla i skratt för dem är så söta när dem tror att dem bestämmer. Lika lätt kan jag vara nära till tårar när jag inte når fram till dem.
Jamie och Julia är verkligen meningen med livet. Skulle aldrig byta bort mitt liv för något i världen. Utan mina små hjäääärtegryn vore livet inte värt att leva. 
 
Barnen sover gott i sina sänga, A är och spelar Hockey och jag ska stänga ner datorn och gå och lägga mig. Huvudvärken is killing me!! Imorrn blir det akupunktur och mäta magenbesök hos barnmorskan och A ska följa med. Han försöker följa med så ofta han kan vilket är superroligt! när jag var gravid med Jamie och Julia så gick jag själv på alla bm besök och hade faktiskt inget emot det men denna gången iom alla komplikationer så känns det bra att A är så delaktig han bara kan och får en lika god kontakt med vår barnmorska som jag. Hon är verkligen toppen!
 
Ha en fin kväll!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men gud så söta barn!

2013-03-11 @ 16:46:38
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0