Magen

 
Älskar den!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Din bebismage är jätte fin och önskar min kunde se lika fin ;) Skönt att allt såg bra ut hos BM, jag ska till min imorgon, men ser inte framemot glukosen eftersom jag måste äta efter en viss tid från det jag har vaknat upp annars får jag sånt illamående... Hoppas lillen har växt lite efterom dom 2 senaste gångerna har SF måttet legat detsamma på 24.

Jag sökte gravpenning men fick inte det godkännt, så jag har bestämt mig gå tillbaka och jobba fast det gör ont i fogarna. Även denna natten var jobbig med vändningar och hade sånna knivhugg i sidan igår... Så det blir att kämpa på! Kramar

Svar: Tack! din är ju superfin lite mindre än min är den dock=). Kommer kanske en jättebula helt plötsligt en dag när du vaknar! Lycka till med glucosen imorrn, och hoppas bebisen tjuckat på sig lite!! annars kan du med gott samvete äta lite extra choklad haha.
Vad tråkigt att din HP inte blev godkänd och vad konstigt!! du står ju upp i butik många timmar och med foglossning är inte det något optimalt! stackare. Hoppas du klarar av att stå ut ett par veckor till. Kram på dig!!
Linnéa

2013-03-06 @ 13:03:47
Postat av: Mimmi

Åh sån fin mage och vilken underbar tröja! Puss

Svar: tack vännen! Puss
Linnéa

2013-03-06 @ 16:55:47
Postat av: Lisa

Vad härligt att du gillar din gravidmage! Fånigt nog skämdes jag för min, och nu har jag inga bilder. :(

Svar: Jag gillar inte den varje dag om jag ska vara helt ärlig. Men allt som oftast blir jag glad av den. Troligtvis inte de sista veckorna när den är sådär bauta stor och man är allmänt flodhästig haha.
Vad tråkigt att du inte trivdes? i din. Det är en jäkla omställning helt klart =) Du får ta massa bilder nästa gång ;)
Linnéa

2013-03-06 @ 20:07:03
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Å vilken fin mage! Och söt tröja!

Svar: Tack så mycket! =)
Linnéa

2013-03-06 @ 20:59:36
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sussi

Det förstår jag att du gör. Den är verkligen superfin! =)

Svar: tack!! =)
Linnéa

2013-03-06 @ 22:03:14
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0