Glad Påsk

Sitter och mumsar på en tablettask med salta katter i brist på annat. Tittar på Sex and the city 2. 
A är ute och svirar.
 
Igår var firade vi långfredagen hos svärföräldrarna med grillat och goa tillbehör. Jamie och Julia sov över där tillsammans med lillkusinen Tilda. Jag och A gick på bio och såg this is 40. Sådär rolig. Hade nog förväntat mig mer av den. Vi passade på att sova länge och sen åkte vi bort till Emporia iförmiddags för att handla lite förnödenheter. Födelsedagspresenter bl a.
 
Åkte sen hem och hämtade barnen som hade haft det bra hos farmor och farfar, vidare hämtade vi upp min mamma för att åka hem till min syster där vi skulle fira påskafton och fira Anton som fyllt år.
Åt påskimiddag tills jag knappt kunde andas. Julia vägrade att följa med hem och fick lov att sova över hos Love. Iastället fick vi med oss Viggo till Jamie´s stora förtjusning.
 
Här hemma har dem tittat på film, käkat gottis, spelat Wii och stannat uppe läääääänge. Nu sover dem gott!
Jag ska också göra mig redo för sängen tänkte jag..sååå trött.
 
Imorrn ska vi på dop och på måndag ska Jamie på kalas hos en förskolekompis. Fullt upp med andra ord.
 
Har föressten packat ner det mesta i BB väskan nu. Köpte några plagg i strl 50 och känner mig nu nöjd med Lillens första kläder. Hoppas nu inte han blir för stor för dem =)
 
 
 
 
Gullääääätt!!
 
Hoppas ni andra har haft en fin påsk!
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vi tog oxå oss en tur till Emporia igår middags och köpte en BB väska som jag både kan ha som skötväska och lite annat. Vill piffa upp lite till vagnen. Imorgon ska vi till Ikea och köpa byrå/sängen till lilleman. Rummet blev jätte fint med väggarna och golvet så snart är det färdigt ;) Hoppas ni har haft en mysig påsk!! Kram

2013-03-31 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0