Förbereder

På onsdag går vi in i vecka 32. Därför har jag smått börjat förbereda på riktigt inför Lillebrors ankomst. Jag har tvättat sängkläder och filtar och bäddat i vagnen men inser att jag måste stryka påslakansetet hahahaa. Kommer troligtvis inte behöva vagntäcket om Maj månad blir en varm månad. Vi får se. Jag bäddar med täcke annars får det blir filtar i vagnen. =)
 
Har bäddat spjälsängen med det fina påslakansetet från Färg & Form. Mycket mer än så har jag itne gjort. Jag har börjat beta av handlelistan som jag skrev i förra inlägget. Det får bli en tripp till IKEA härnäst för att köpa lite smått och gott som fattas och så är det ju sängmobilen och så miniapotek. Känns roligt att börja förbereda. Tänk sen när Babysittern står uppackad och babygymmet tar plats i vardagsrummet..vad märkligt. just nu är allt bebisrelaterat så centrerar inne på Lilla rummet.
 
Har provat min amningskudde idag också. Svinbra att ha bakom ryggen eller under rumpan eller mellan benen när kjag ligger och vilar.
 
 
 
 
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0