För Kärlekens skull


Utanför fönstret slår våren ut,
Marken blir grön igen
Allt som var dött väcks till liv
Det kan också vi, så länge vi andas
 

Ute till havs styr en fiskebåt
Längs en fri horisont
Den gungar så tryggt in mot hamn
Som jag i din famn så länge vi älskar
 

Det är för oss solen går opp
Och lyser som guld för kärlekens skull
Solen går opp så oskuldsfull
Och lyser på oss för kärlekens skull
 

Högt på ett berg står en katedral
Och pekar upp mot skyn
Men det är för himlen i dig
Och jorden i mig, vi älskar varandra
 

Det är för oss solen går opp
Och lyser som guld för kärlekens skull
Solen går opp så oskuldsfull
Och lyser på oss för kärlekens skull
 

Lyser som guld för kärlekens skull
Lyser på oss för kärlekens skull
 

 
Idag är det 3 år sen vi blev Man och Fru. En av de bästa dagarna i mitt liv!
Idag är också Julias dopdag, vår fina fina Julia.
Vi hade bjudit in till Dop för Julia Meja Emilia ..
Men bestämde oss ett par veckor innan dagen att vi skulle gifta oss också!
När inbjudningarna skickades ut fick våra vänner veta att det skulle bli bröllop också men familj och släkt fick bara veta om dopet. Det blev en rolig överasskning och jag var så nervös när vi skulle gå in i kyrkan och istället för att tåga in som vanligt efter klockorna, startade bröllopsmarchen! 
Att få se allas miner var oberskrivligt..kommer aldrig glömma den 20 Mars 2010.
Vår Bröllops dag och Julias dopdag.
 
Tänk att det redan gått 3 år!!!
 
Ikväll ska barnens Farmor och Farfar passa kidsen och jag och min FINA Man ska på dejt,..
Längtar!
 
Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fint! Fick en liten tår i ögat! Längtar efter den dagen jag och Martin ska gifta oss!:-)

Svar: haha! ja det var verkligen helt oväntat att vi skulle gifta oss. Hade liksom aldrig drömt om bröllop eller så tidigare utan vi bestämde oss väl mest för att bli en familj på papper också..men när det väl var dags så kändes det i hela kroppen att WOW!!! känslan går inte att beskriva. Det är tur vi bara hade ett par få veckor på oss att planera bröllopet för nu i efterhand hade jag kunnat planera i hundra år och allt i minsta detalj =). Men vår dag blev perfekt ändå.!!
Linnéa

2013-03-20 @ 12:47:47
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad häftigt! Så gjorde några kompisar till oss också, fast inte till dotterns dop utan ettårsdag. :)

2013-03-20 @ 19:26:34
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Veronica

Vilken vacker klänning!

Svar: tack! den var helt underbar. Önskar dock att jag skulle ha hunnit gå ner alla graviditetskilon men det hann jag inte.. Det var en riktig gräddbakelse med släp och grejer. Jag som bara skulle ha en enkel vit klänning ahha =)
Linnéa

2013-03-21 @ 06:33:18
URL: http://4livliga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0