Baby björn Babysitter

Jag packade upp vår Babysitter här omdagen för att kolla på den. Den har ju stått i sin låda sen vi köpte den för ett par månader sen och nu vart jag så nyfiken. 
 
Den är ju såååå fin. Lillebror kommer sitta som en Prins i den. Vilket han förtjänar såklart. Kunde inte låta den stå framme..vill ju inte att den ska stå i samla damm haha... ändå ett par veckor till innan den ska användas. Men det värmde i hjärtat när den stod framme.
 
 
Måste köpa en lekbåge till men det är inget prio, han lär ju inte kunna leka med leksakerna förren han blir lite äldre =)
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fin den är!

Svar: Visst är den.. riktigt nöjd. Hoppas Lillebror gillar den också haha =)
Linnéa

2013-03-21 @ 06:26:40
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Amanda

Den är jättefin!!:-) tror du inte att Martin glömde kläderna idag igen?! Han skulle försöka köra hem om och hämta dem..

Vimplarna blev så bra! Lägger upp en bild sen! Jag måste förresten tipsa dig om att Nova Lund har shoppingkväll från 19-21 idag. Alla affärer har 20-30 rabatt typ. Gissa vem som ska dit?!:-D

Svar: Hahaha du får hänga den runt halsen på honom när han går och lägger sig haha. Gör er inget extra besvär för mig herregud! han kommer nog komma ihåg den en dag ;). Allvar?! undra om jag kan lura med mig A. Ska försöka iallafall hahah .. tack för tipset!
Linnéa

2013-03-21 @ 10:36:27
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0