Slår mig på fingrarna

När jag går hemma HELA DAGARNA utan att kunna göra så mycket vettigt så vill jag helst bara låsa in mig på Lillebrors rum och fixa och ha mig. Men jag får lägga band på mig själv, om jag gör klart allt nu, vad ska jag då göra de resterande 15 veckorna?!?
 
Ni förstår mitt ilandsproblem. Skulle vilja boa i barnens rum också men där ska köpas in grejjer innan det ens är lönt att börja pilla. Jag vill fixa här i vardagsrummet, hela lägenheten känns så kall och tråkig. 
 
Igår tvättade jag iallafall av barnens gamla spjälsäng. A byggde ihop den och så ställde vi den på rätt plats i Lilla rummet. Det kliade så i fringrarna igårkväll, ville bädda och allt vad det nu innebär men det vill jag ju såklart inte så tidigt eftersom jag vet att det kommer bli dammigt där inne... suck,
 
Idag kunde jag dock inte hålla mig. Jag satte på spjälskyddet. Haha. Fan nu kommer det står och damma!! men jag får städa extra noga där inne ahah. Men åååh så fint det blev. Möjligt att jag plockar ner det i förpackningen igen men nu är det uppe...känns mysigt att gå in där ..
Om det blev fint? det blev mycket fint!
 
 
 
Här får ni en dagens mage också, vecka 24+1. Samtidigt som jag vill att det ska gå undan så vill jag ju inte det. Jag vill ju ta vara på varenda dag. 
Han är väldigt vaken idag, den där Lillebroren <3.
 
Visst känns det som fredag idag? ååh mina veckor är helt crazy.. snart är det helg iallafall och på måndag är det dags för flödesultraljud. Jag håller alla tummar och tår att där inte finns några förträngningar i mina blodkärl!!
 
Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0