Skötväska, skiphop dash

Skötväskor har jag aldrig riktigt brytt mig om tidigare, jag har haft skötväskor både till jamie och julia men har aldrig riktigt funderat över vilken som är bra osv. Denna gången vet jag vad jag fattades de andra gångerna.
 
Till Jamie hade jag en jättefin skötväska som såg ut som en handväska. Den var rymlig och hade massvis med fack men den var stor!
Till Julia hade jag till en början en som jag köpte i Ullared. Faktiskt väldigt bra med fack och skötunderlägg men den brakade ihop efter ca 8 månader? då köpte jag en sån där vanlig skolväska från Stadium, funkade hur bra som helst.
 
Denna gången blev det en skip hop dash. Vi var ute efter en liten skötväska men med plats för det viktigaste. Stort plus är att man kan välja att ha väskan hängande med det stora axelbandet eller knäppa fast väskan med små fästen på chassit direkt för att undvika att den kasar.
Skötväskan har lock men inte dragkedja vilket kan bli ett problem när det regnar. man får packa smart helt enkelt. Väskan är rymlig på höjden då man kan välja två olika knäppen. Lagom med fack. Skötunderlägg. Liten och nätt skötväska. Ja och snygg!
 
 
Röd! passar såklart som en smäck på Lillebrors vrålåk. 
 
Längtar tills det är dags att packa väskan med blöjor, våtservetter, nappar, kräkisar... mm. Så roligt. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0