Meddocin och lite fika

Var uppe imorse och hjälpte A med barnen sen somnade jag om en liten stund. Satte larmet på telefonen nån timme senare och gick upp och gjorde mig iordning. Käkade lite frulle och så.
Sen gick jag bort till Apoteket. En promenad som tar max 2-3 minuter kanske tog väldigt mycket längre tid för mig. Så friskt och skönt i luften även om det var kallt. Älskar att solen tittar fram mer och mer. 
 
På apoteket skulle jag hämta ut penicillin till Julia. Hennes doktor ringde igår efter att hon hade fått provsvaren på hennes bakterieodling från i måndags och där fanns bakterier som skulle behandlas. Kul med meddocin...väldigt kul. 
 
Nu ska jag snart ner till Espressohouse och fika med Janina som typ ploppar när som helst... inte många dagar kvar till hon har en liten bebiiiiiis!! iih spännande =)
 
Mina fingrar är så svullna idag..inget kul tecken..
Idag är vi glada för att det är fredag!!
 
 
Dagens outfit hahaha. Jag får inte plats i mycket kläder längre, tror jag måste investera i lite mammatröjor. Dagen till ära valde jag att ta på mig ett par knallrosa strumpor som verkligen matchar resten av kläderna!
Känner mig vwild and crazy idag haha.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0