Helgen

Helgen försvann som ingenting!
Vi började lördagen med en shoppingrunda i stan hela la familia. Jag shoppade loss till Jamie och Julia och nu råder ett definitivt köpstopp för min del! Men det är bra, behöver lugna mina nerver lite haha.
är ni som läser här inne intresserade av att se mina inköp eller ni skiter i vilket haha?
 
På kvällen kom vår barnvakt, fina Nelly in och skulle passa kidsen. A skulle på inflyttningsfest hos en kollega och han fick med mig efter många om och men. Det var väldigt trevligt och vi blev bjudna på värsta taco buffén. Det lektes lekar haha. När kl slog lite i 12 skulle hela skaran bege sig in mot stan och jag och A åkte med deras taxibuss och blev avsläppta hemma. Skönt!! jag var så obeskrivligt trött och A var lite rund om fötterna.
Min mage såg gigantisk ut i denna tunikan!
Tjejerna blandade till en god alkoholfri drink till mig...värsta vitaminkicken!
 
A mådde dåligt hela natten och jag var livrädd och vågade inte somna ifrån honom. Satt inne med honom på toaletten ett par timmar haha. På söndagmorgon var jag helt död. A sov gott och fick lite sovmorgon innan vi sen försökte få i barnen lite frukost. Dem skulle nämligen se Disney On Ice med farmor och farfar. 
A kunde inte köra så det fick bli bussen. Inga problem, barnen tycker det är kul!
 
en styck glad och förväntansfull Julia..Musseöronen var ju ett måste och tyllkjolen såklart haha,.
 
 
Vi mötte upp farmor och farfar vid emporia och vinkade hejdå och så satte vi oss på Jensens och käkade tiiiiiidig lunch. Gottigt!. Vi kollade lite affärer innan vi se åkte hem. En timme senare kom barnen och farmor och farfar hem och så fikade vi på bullar och semlor. Lillebror fick en present, bl a den här!
 
IIiiiih perfekt! och sååå fin den är. Sen fick han även en pyjamas. 
Tack så hemskt mycket =)
 
Gårdagen rullade sedan på. Vi käkade popcorn på barnens rum som dem hade med sig från showen i en stoooor spann, det lektes och spelades bandy.
A blev akutsugen på´Pizza såklart så det fick bli middag. Jag är sååå trött på sliskmat nu., Skönt!
Vi la barnen kl 18 som somnade utan ett ljud sen gick vi och la oss kl 19.00 haha. Så jäkla underbart. A somnade en timme senare och jag somnade vid 21 typ.
 
Fogarna mår riktigt skit idag så det blir kurering för hela slanten iform av vila för min del.Tråkigt men välbehövligt.
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken helg du haft!!:-) ska kika över vad jag har, är där något speciellt du vill ha?:-)

2013-01-14 @ 13:09:23
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0