Helgen som varit och Bio premiär

Hej Måndag!
 
Förra veckan var ju riktigt jobbig som ni nog förstått ..helgen likaså. I lördags kom barnens farmor och farfar hit och åt middag! Barnen var väldigt glada och somnade "sent" i soffan. En i Farmors knä och en bredvid haha. När dem gick vid 23 så somnade jag på två röda. 
 
Igår vaknade jag och A 8.45 då satt barnen fint och tittade på tv haha. Skönt. Vi hade först bestämt oss för att ta med barnen och åka pulka men med den blöta snön bestämde vi oss för en tidig Bio. Barnen har aldrig förr varit på bio och var ritkigt taggade. Jamie kan sitta och se på långa filmer men Julia kan bara sitta 5 minuter innan hon tröttnar. Så vi valde en kort film på 47 minuter. Lilla Anna och Långa farbrorn. Vi ananade att den skulle vara för "barnslig" för Jamie men som en första gångs bio så var det bra.
 
Vi åkte till Entré och gick lite affärerna innan vi satte oss och åt lite lunch innan Bion. Barnen kissade vars två ggr innan vi skulle gå in..=)
Vi köpte popcorn och varma chips och dricka och så satte vi oss. Barnen var helt inne i filmen. Skrattade och var med. Julia kunde knappt äta eller dricka när filmen rullade haha. Jamie tyckte den var lite tråkig men satt ändå med och var still.
 
Det var en jättebra förstågångs upplevelse. Nästa gång får vi ta med Jamie på en längre tecknad film men dem där korta filmerna var bra för Julia.
Vi åkte hem och byggde ihop en byrå som nu står så fin i Lillebrors rum. Den ska jag fylla med hans mini kläder..mysigt!
 
Kvällen och natten har varit väldigt jobbig för mig och jag ser verkligen fram emot min akupunktur tid i eftermiddag!!
 
Jag bjuder på lite Instagram bilder för batteriet på systemkameran måste laddas..
 
Jamie fick inviga sin snygga jacka från Benneton. Den är tydligen vändbar..two in one! perfa! Julia är vår lilla papegoja och gör allt Jamie gör..sötnöt!!
 
Julia har blivit så stor, helt plötsligt. Älskar hennes jeans som är från Zara och munkjackan som är från Benetton...
Inne på Bian..Jamie ska ALLTID göra grejjer med fingrarna haha
 
Och till sist den fina byrån! 
 
Ha en fin dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0