Fruktorgie

Jag har blivit enormt sugen på gröna äpplen de senaste veckorna. Jag som vanligtvis inte äter äpple pg a att jag en gång satte en bit i halsen riktigt illa.Men nu kan jag verkligen sukta efter gröna golden delicous äpple. Dem är inte sådär sura och hårda som granny smith utan mer sursöta och mjuka. AAAH det vattnas i munnen på mig. 
Kanske skulle bett A köpa lite äpple också nu när jag ändå skickade iväg honom för att köpa Pepsi Max, salta kex och dumle snacks hahaha.
 
Igår fick jag iallfall ihop en liten tallrik med livets goda...frukt....massa frukt. Nektarin, äpple, banan, och passionsfrukt. Hahah ..lyxigt värre  va..
 
Ni som följer mig på instagram fick ju ta del av bilden igår ...
 
 
Här snackar vi vitaminbomb, kanske därför jag inte kunde sova inatt...alldeles för nyttigt för mig haha.
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0