Finbesök

Hej Mittiveckan! Jag gick och la mig igår efter jag skrev inlägget haha. Fruktansvärt ont och natten har gett mig typ NOLL sömn. Smärtan i sig framkallar sjuka hjärtklappningar och jag har haft svårt med andningen pga  dem. Har varit så yr hela natten och jag bara längtade efter att det skulle bli morgon.
 
Tji fick jag när jag inser att det inte är ett dugg bättre idag. 
 
Skit i det!! vill inte att bloggen enbart ska handla om min tråkiga foglossning..
 
För en stund sen ringde det på dörren, öppnar och möts av ett gäng genomblöta ungar iklusive min egen haha. Jamie och hans grupp var ute och skulle fota var dem bodde och eftersom dem visste att jag är hemma och sjukskriven så ringde dem på! så roligt! hade ingen aning att dem skulle göra det...
Jamie hade visat sin grupp hela vägen själv och var jättestolt över att han visste vägen. Han ville visa barnen sitt rum och hade det inte varit för att dem skulle tillbaka till förskolan för lunch så hade dem gärna fått komma in och leka lite haha.
Min stora kille på Julafton. Snart fyller han 5 år! han är i fullt sjå med vad han ska önska sig, var han ska ha sitt barnkalas, vem han ska bjuda och vilket tema han ska ha på sitt kalas här hemma... jag är ju mer än jättegravid när Jamie fyller år så det blir kul att se hur vi ska få ihop allt hahaha.
 
Jag minns själv när jag gick i förskola och vi skulle visa var vi bodde, min mamma var också alltid hemma då med min Lillebror så vi fick alltid något att fika på hemma. Stolt var jag må ni tro =)
 
I brist på frukost här hemma intog jag lunch redan kl 10.00. Lax i sås med lite pasta. Rester från igår haha. Hade inget planerat idag som tur är så det blir soffläge med kuddar mellan benen. Skulle behöva fixa här hemma men det får stå till imorrn ...
 
 
Ha en fin dag!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0