Blodsugare

Var trött imorse, som vanligt. Orkade inte ens hjälpa A med barnen. Då är det illa. Får så dåligt samvete. Men han gjorde det snabbt och smidigt och jag hade ju tagit fram kläder igår kväll. Pallrade mig upp en stund efter att dem gått, klädde mig och tog bussen till Labbet på sjukhuset. Mötte Jenni där, hon skulle också ta prover, även hon på fastande mage så det var skönt med lite sällskap.
 
Vi kom in rätt så snabbt båda två och det tog två rör med blod så det gick undan. Efter det var vi sååå hungriga så det blev en frulle på donken.
 
Nu har jag så sjukligt ont i fogarna... så trött på det... såååååå trött på det!!!
 
Har precis rivit loss mitt plåster, fan det gör så ont. Det är nästan den värsta med att ta blodprov. Jag har så långa hårstrån på armarna och plåstret dra med sig en hel drös med hår... AJJ!!
 
Men jag fick loss det...svettigt var det men det gick av..=)
 
 
Måste visa den sötaste bodyn som syrran köpte till Lillebror idag. Så himla snällt.
 
 
Sen får ni en dagens mage också, lika bra..
Den börjar bli rejäl nu... idag är vi i vecka 23+2. Jag kommer bli gigantisk =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0