Bättre

Idag känns det lite bättre, jag har fortfarande ont ont ont men det hjälpte att ha en pissdag igår helt enkelt.
 
Skulle haft besök av Fina Emma och Lilla Saga idag men Emma mådde inte så bra så vi skjuter på det lite till. 
 
Har egentligen inget vettigt att skriva mer än att mitt järntillskott kom med posten idag. A beställde Ferronol till mig över nätet för jag inte orkade ta mig till hälsokost. Jag kan inte svälja Niferextabletterna som typ är stora som ett lillfinger typ ahah dessutom har jag hört att dem kan ge mycket biverkningar. Ferronol är en järnsaft som jag har druckit både med Jamie och Julia. Den är god och den har hållt mitt järnvärde på en okej nivå. Så imorse tog jag första supen. Hoppas bli lite piggare nu..
 
Nu är jag sååå hungrig men vi har inget gott i varken kyl, frys eller skafferi.. suck!
 
Bjuder på lite Instagrambilder för er som inte följer mig..
 
 
Tjuckisen vecka 25+1.
Mitt skatbo till hår MÅSTE trimmas. 
 
 
Mums!
 
Och lite apelsin på det!
 
Nä nu måste jag ha något att äta.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fina fina magen!

2013-01-24 @ 16:37:43
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ BF Maj

Grattis till graviditeten :)

Svar: Tack detsamma!! =)
Linnéa

2013-01-26 @ 16:14:50
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0