Akupunktur nr 14

Var ett vrak imorse när jag gick till Barnmorskan. Hade knappt sovit något inatt, det har kliat och det har gjort ont i fogarna vid varje vändning. Jag fick en gråtattack hos Bm, hon såg på mig direkt att jag det var nära och gav mig en kram och då stortjöt jag hahah. Jag är helt slut i kroppen. Den samarbetar inte och jag har fått mycket sammandragningar. Det har jag inte alls haft dem andra graviditeterna. Nä jag var äckligt trött på allting imorse men som vanligt känns allt 100 ggr bättre när jag går ifrån Bm, när jag fått prata av mig och fått mina nålar.
 
Nålarna idag sattes 1 på vardera fot, 1 på vardera vad, 1 på vardera insida ben, 1 på vardera hand och 1 nål i ena överarmen. Vi lyssnade på Lillebror som sov gott för en gångs skulle när jag var där. Min puls slog fint. Fick en remiss till vc imorrn för att ta lite levervärdens prover. Dem ska tas på fastande mage...halledau!
 
Vi ska alltså få ett värde på levern för att kunna utesluta eventuell graviditetsklåda iom att det nu också har börjat klia på fotsulorna på nätterna. Bra att ha ett levervärde så tidigt i graviditeten också för då kan vi ta nya prover senare om kliandet skulle blir värre och då kan man se om värdena blivit sämre. Så lika bra!
 
Nästa vecka börjar vi med de vanliga kontrollerna, vi gjorde inte det idag iom med psykbryt haha, kan gott vänta.
 
 
så här ser min nakna mage ut,..har ju alltid maggömma på mina veckobilder ..vet inte varför..har bara blivit så.
Min fina stora lilla mage, där inne växer barnens Lillebror. Helt sjukt. 
Nu ska jag göra potatisbullar,..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Uj, inte roligt att läsa att du har så ont =( Men du kämpar på så himla tappert! Kramar.

2013-01-10 @ 20:43:34
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0