Tisdagendenfemtefebruari

God"morgon"
Har haft en riktigt helvetesnatt,.. det värsta måste nästan vara att inte kunna vända sig själv i sängen. Det är frustrerande. Smärtan är så olidlig vissa gånger och gråten sitter i halsen var och varannan dag. Imorrn ska vi till barnmorskan för att disskutera foglossningen och lägga upp en plan. Prata om eventuell igångsättning efter v.38+0 och hinnsvepningar och akupunktur osv. På eftermiddagen ska vi på ultraljud på KK, hoppas få se Lillebror lite bättre denna gången =).
 
Jag sitter nu och väntar på Emma och Saga, måste plocka undan det värsta här...ser förjävligt ut. Sen blir det en fika på espresso house såklart ;).
 
Ska somsagt se om jag kan få målat sängen i eftermiddag innan barn och man kommer hem, helt beroende på vad kroppen säger..just nu känns det rätt tungt men man vet aldrig. 
Ikväll äter vi fläskfilé och potatisgratäng med god sallad och sås. Ser jag verkligen fram emot!
 
Hoppas ni får en fin dag...
 
En bild från i lördags, stooooora magen.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida Zäta

Men va jobbigt att det ska krångla så för dig, hoppas verkligen att det blir bättre! Är det foglossning som spökar eller är det något annat?

Svar: Ja det är foglossningen som ställer till det rejält för mig. Det tär på en både psykiskt och fysiskt! ska bli skönt att göra upp lite planer för de sista veckorna. =) kämpar vidare haha
Linnéa

2013-02-05 @ 12:09:58
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/
Postat av: Sussi

Stora FINA magen! Tycker inte om att du har så ont =( Kramar.

Svar: Tack vad söt du är =) Kram!!
Linnéa

2013-02-05 @ 12:14:50
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Maria - Fabulous Life

Ush och fy, hoppas din dag blir bättre än natten. Kram!

Svar: Tack! =) Kram
Linnéa

2013-02-05 @ 15:19:53
URL: http://mariafabulouslife.blogspot.se
Postat av: Ida Zäta

Förstår verkligen att du har det jobbigt, har ju själv problem.. men bara med blygdbenet. Ibland undrar jag om det är möjligt att det går av eller nå, kan man bryta det? Det borde man ju kunna eftersom det är ett ben, men ja-ja.. med största sannolikhet så har jag ju inte gjort de :)

Kämpa på! Kram

Svar: hihi ibland undrar jag också om det är möjligt att bryta det...kanske lite för segt vad vet jag. Det är fruktansvärt i vilket fall som helst.. vad tråkigt att du också lider av foglossning.. vi får hejja på varandra när det känns som värst!
Kram
Linnéa

2013-02-06 @ 12:18:02
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/
Postat av: Amanda

Usch lider med dig, dock håller jag på att fota lite minikläder åt dig, det kanske kan muntra upp lite?:-)

Svar: Jag blev helt klart glad ;)... finns det nåt bättre än små bebiskläder? fattar inte hur man kan bli så lyrisk över sånt haha.
Linnéa

2013-02-06 @ 14:05:48
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0