Sömnlös natt och skrattanfall

Jag har haft så jä*la ont inatt!! 
Jag gjorde ändå inte så mycket igår, tog tag i tvätten i lung och ro och renbäddade vår säng och lagade mat till la familia. By the way..gjorde panerade fläskkotletter med kokt potatis, grädsås, inlagd gurka och lingonsylt. Jag typ HATAR sån mat men vet att A älskar det. Trodde att barnen skulle fnysa åt maten och framförallt Julia som aldrig äter nu för tiden. Men hör och häpna!! Julia åt 3 potioner!!! och hon åt KÖTT. Hon slevade i sig både potatis, sås och lingon och gurka och kött som ingen annan!! vi bara satt och gapade. Jamie åt också upp köttet och tog extra kött.
 
Så det var synd, det betyder att jag måste laga detta fler gånger haha.
 
Tillbaka till natten..när jag lyckats slumra vaknar jag av att jag skrattar så jag kiknar hahaa, kan inte sluta skratta och efter en stund vaknar jag ordentligt. Jag fattar liksom att jag skrattar och att jag skrattar högt men har ingen kontroll för jag halvsover.. mycket skum känsla hahaa. Spräckte läppen samtidigt men vad gör väl det haha.
 
Idag är fogarna helt sönder och jag är smärtpåverkad hela tiden,.. vissa dagar är det ändå så att smärtan kan avta nån timme för att sen komma tillbaka men nu är den konstant..suck.
 
Idag är en sån dag där jag önskar att man kunde spola fram graviditeten lite ..men är glad att man inte kan det för jag vill ju ta vara på varenda minut med en sparkade Lillebror i magen. Herregud vad han är vild där inne! hoppas verkligen att han är lugnare utanför magen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0