Snart helg

Ligger i soffan med värsta halsontet. Akupunkturen igår verkar ha hjälpt mig med de värsta fogsmärtorna. Hoppas det håller över helgen för då har vi massa planerat. Blir trött bara jag tänker på det haha. Ingen ansträngade iallafall som tur är. På lördag ska vi första följa med pappa A när han spelar hockeymatch, sen ska barnen hem till Mormor och Morfar och sova över för vi ska på 30 årsfest. Söndagen innebär väl egentligen inte så mycket för min del men Jamie ska på barnkalas hos en förskolekompis. Det låter inte så mycket men för mig är det rätt mycket haha.
 
Har försökt få undan lite tvätt här hemma, det går i snigelfart men bättre än inget. Har precis sett på "en unge i minuten" och gråtit som en tok. Mina hormoner är inte att leka med haha,.
 
Känner ett slags lugn i kroppen efter gårdagens barnmorskebesök,.. nu längtar jag bara efter en kallelse från KK så man får pratat igenom allt. 
 
Känner att jag itne har så mycket mer att komma med just nu..ska försöka vila 1 timme innan jag ska börja med maten. idag blir det panerad kotlett med potatis och gräddsås. 
 
Dagens vilomagen...ingen liten kula inte.
 
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0