Inte många timmar kvar...

..innan det är dags att fasta. ÅÅåh jag blir så stressad av det .haha. När jag inte får äta eller dricka då blir jag verkligene xtra hungrig och mega törstig! vi åt fläskfilé och god avokado sallad till middag vid 17.00. ..18.30 var suget efter fil och mûsli så stort att jag svepte en skål som ingenting!!
 
Det är alltså dags för glucosbelastningen imorrn. Jag har ju inte varit bra på att undvika dirverse sötsaker och vitt mjöl så det lär ju synas hahaha. Brukar ligga högt och lär väl ligga högre nu när jag inte rör på mig och hjälper kroppen att bryta ner sockret på samma vis som innan. Vi får se helt enkelt.
 
Jag tycker det är jättehemskt att vara hungrig när jag är gravid, jag blir väldigt illamående och mår allmänt superdåligt.. Sen dricka en sockersörja på 5 minuter och ha det liggandes i magen i 2 tråkiga timmar gör det hela inte bättre. =)
 
Idag är det ju Fettisdagen och jag inte fått någon semla. A går på diet så han lär ju inte gå och köpa någon åt mig =( kanske likabra hahah.
Annars då?..jo barnen är förkylda men nu feberfria så det blir förskola imorrn. Julia har varit såååååå uttråkad idag och tjatat om att hon måste gå till förskolan imorrn. Jag var mer förkyld imorse och förmiddags än vad jag är nu så kanske är det påväg att släppa? hatar att vara förkyld...onödigt ont.
 
Imorrn går vi också in i vecka 29 vilket betyder tredje och sista trimestern!! idag säger mätaren att jag har gjort 70% av graviditeten...det ÄR mycket! 
Imorrn ska jag hänga med Moa, jag följer med henne till hockeyn, Snacka om ombytta roller haha. Vanligtvis är det A som åker iväg om kvällarna, men nu känner jag att jag måste väck lite...ser jag verkligen fram emot!
 
Nä om man kanske skulle försöka få A att köpa en semla åt mig och kanske en lite pepsi max... han ska ju spela hockey på Alla hjärtans dag så jag menar, jag har den hållahaken på honom ;)..lägger till lite puppy eyes så borde jag ha fått honom till att gå och handla. 
 
 
 
Måste visa mina senaste HAbegär till lillebror. De söta hängslebyxorna från Lindex..gärna i strl 68 och öven den gröna bodysuiten ..också den i strl 68.
 
Ha en fin kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bodysuiten är jättesöt!:-)

2013-02-13 @ 11:16:52
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0