Hemma med Julia

Fredag idag..IGEN! var tog denna veckan vägen?
 
Jag hade planer med Emma..men oturligt nog vaknade Julia inatt med 39 graders feber bara sådär! hon var så ynklig stackaren. Det var längesen hon var sjuk i feber. A hade nog också någon febertopp inatt för han låg och yrade och svettades pölar hela natten.. men han och Jamie åkte iväg imorse som vanligt. Jag bestämde att jag nog skulle klara av Julia själv. Nackdelen är att jag har så ont i mina fogar idag..såklart.
 
Jättetråkigt att behöva ställa in dejten med Emma dock.
 
Idag verkar Julia må bra, hon har ingen feber men näsan rinner och så har hon ju hosta. 
 
Imorrn är vi bjudan på 30 års fest, får se om A får gå själv eller med Jamie beroende på hur Julia mår. Annars går vi dit en stund hela familjen och säger hej. På söndag ska vi fira barnens farfar som fyller år idag. Så helgen är bokad...får bara hoppas att familjen inte blir sjuka..
 
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vilken sötnos! Hoppas att hon mår lite bättre nu!

2013-02-02 @ 06:34:22
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0