Har magen sjunkit?

 
Jag gick förbi spegeln med magen i vädret som oftast här hemma..och var tvungen att stanna och kolla. Visst har magen sjunkit? jag tycker nog att det känns lättare att andas..men det kan ju vara en inbillning. Möjligt att han lagt sig lite mer normalt nu och inte har fötterna i ansiktet haha utan lite mer vikta som normala bebisar har det haha.
 
Det var dagens spänning, mycket mer händer inte i mitt liv för tillfället haha.. jag har precis käkat salta pinnar till mellanmål och ett glas pepsi max, min BM sa till mig häromdagen att undvika vitt mjöl och socker haha harhon visserligen sakt hela tiden men nu innan glucosbelastningen framförallt..ja okej säger jag och kränger några kexchoklad, salta kex och salta pinnar..hahaha.
 
Skärpning på mig.
 
A ringde och sa att jag inte behövde laga mat idag, vi äter hämtmat. Så skönt. jag ligger vekligen parkerad i soffan och har inga större planer på att resa mig i onödan. Hatar såna här dagar, Jag har haft alldeles för mycket lugna dagar för mitt psyke.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst ser magen ut att ha sjunkit. De bökar omkring därinne de små. Tyvärr är det väl så att magen ska vara som högst i v 36 så både du och jag lär känna på mer baby nästan upp mot hakan :-)
Men vad gör man inte för de små liven.

Svar: Min överkropp är så kort så jag har ju känt av livmodern högt ett tag och jag vill inte ens tänka på hur det blir när bebisen blir större ahha.. men nu känns det skönt för jag tror att bebisen lagt sig lite mer bekvämt, trycket mot bröstet är inte lika märkbart längre. Hinner andas några veckor till =)...
Linnéa

2013-02-08 @ 15:39:26
Postat av: Jenny R

... och så klart glömde jag skriva mitt namn.
Ha en bra em och kväll
/Jenny

Svar: haha, detsamma Jenny! kram
Linnéa

2013-02-08 @ 15:40:20
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Tycker det absolut ser ut som att magen sjunkit..

Svar: Ja men visst, lite grann, han har troligtvis lagt sig lite mer bekvämt skulle jag tro =)
Linnéa

2013-02-08 @ 16:27:24
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Skönt och gott med hämtmat ibland, blir nog det här idag också :)

När är bebisen beräknad?

Kram

Svar: Det blev pizza, den var inte god så nu är jag helt besviken haha. Bebisen är beräknad i början på Maj. Kram
Linnéa

Postat av: Amanda

Du är så himla fin! Och visst har magen sjunkit!:-)

Svar: Åååh tack vad du är snäll haha =)
Linnéa

2013-02-09 @ 10:30:21
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Emma

Klart du ska äta!! Jag frossa i allt, haha!!

Svar: Ingen fara på taket, jag frossar hahahah... men tänkte ändå försöka vara duktig två dagar nu innan glucosbelastningen ahha..så jag kränger lite godis nu ikväll =)
Linnéa

2013-02-10 @ 13:15:12
URL: http://nosslikse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0