Babyshop <3 Lundmyr of sweden

I förmiddags ringde det på dörren, det var brevbäraren. Han hade ett paket till mig från Babyshop! har inget minne att jag beställt något som jag väntar på men det var adresserat till A. Ringde honom direkt och berättade att han hade fått paket... dessförinnan hade jag ju känt och klämt och gissat mig fram till vad det kunde vara. Jag fick öppna och tadaaaa fina presenter till mig eller ja Lillebror. Han känner mig så väl!
 
Igår nämnde jag lite snabbt att jag var sugen på en jättefint filt från Lundmyr of sweden, den hade passat klockrent färgmässigt i vagnen. Min uppmärksamma man beställde den åt oss i alla hjärtans dag present. Och slängde med ett par tuffa byxor också från lundmyr of Sweden.
 
Jag behöver väl inte berätta att det är ett av mina favoritmärken. Sen älskar jag ju NEwbie kläderna från KappAhl, Ralph Lauren, Molo, Polarn och pyrets klassiska randiga kläder mm. Ja okej jag älskar barnkläder över lag haha.
 
Jag och bebis blev iallafall mycket glada =)
 
 
Fyllde också på nappförrådet igår..
 
 
När stora barnen kom hem från förskolan idag hade jag dukat fint med hjärtan och levande ljus. På barnens plats låg där varsin disney tidning och ett litet choklad. Vad glada dem blev! A fick en god lössnus och en trisslott hahaha. Han blev också glad trots förlust.
 Jag hade lagat finmiddag och till efterrätt blev det jordgubbar med vaniljvisp!
 
"Vilken Lyxdag!" tyckte barnen. Lyckat =)
 
Nu har A stuckit och jag ska duka fram ett glas pepsi Max och jordgubbar. 
 
Puss på er!!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så go!!

2013-02-15 @ 09:28:49
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0