ÅÅÅÅÅÅH

Varför skalar blogg.se bort halva bilden?!?!?!?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att du laddar upp för stora bilder!

2013-02-08 @ 14:24:44
Postat av: Linnéa- mamma till Jamie och julia

Nope, laddar upp exakt lika stora bilder som innan men dem har inte skurits... Jaja inget att hänga läpp för

2013-02-08 @ 15:05:05
URL: http://www.jamieochjulia.blogg.se
Postat av: Anonym

Låter konstigt, så som dina bilder ser ut gör mina också när jag laddar upp dom för stora. Väljer jag bara storlen mindre när jag lägger upp de i bloggen funkar det utmärkt!

Svar: Ska prova det nästa gång! tack för tipset =)
Linnéa

2013-02-08 @ 18:38:03
Postat av: Alexandra

Flödet för inlägg är för smalt för bilderna. Du måste ändra content bredden :)

Kan räcka att ändra storleken på bilderna efter att du laddat upp dom och ska lägga in dom i inlägget, beroende på hur brett inläggsområde du har!

2013-02-08 @ 22:24:09
URL: http://ivantapanummertva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0