Torsdag

Hej hej!
 
Allt bra?
Idag är jag sååååå trött. Julia bökade i vår säng hela natten! hon sparkades och gnällde från och till hela natten. Fick så många sparkar på rygg och fogar att jag tillsist gick upp och satt vaken i två timmar mitt i natten. Jag sover så jävla dåligt just nu överlag.. 
 
Ikväll ska vi hem till Matte och Moa och käka, ska bli mys. Barnen är taggade..
Imorrn flyger Jamie till Stockholm och Julia och Pappa ska ha fredagsmys själv för jag ska hem till Moa imorrn och käka alldeles för mycket godis och glo tv hela kvällen!
 
Helgen blir lugn, vi ska njuta av Julia...och hon ska få njuta av oss. 
Nu ska jag klä på mig och göra mig lite anständig, sitter i mjukis och har spillt lunch i form av Korvstroganoff på mitt vita linne. Lagom fresh!
 
 
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: theresd

Vad roligt, grattis till er alla :)

2012-10-12 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0