Long time no see

Hej hej!
Fortfarande någon som läser`?
 
Jag är hemma och sjukskriven för min rygg. Jag har varit hemma i två veckor nu och är sjukskriven en vecka till. Sen får vi se. Jag har mest legat då jag inte har fått varken sitta eller gå längre bitar förutom till toaletten. Jag har kryckor och ett stödbälte till hjälp som jag fått hos sjukgymnasten. Vilket meck va!
Imorrn är det dags för läkarbesök igen. Då får vi se hur det ska bli framöver. Såfort jag böjer mig eller lyfter Julia te x så får jag smärtor i ryggen direkt och blir sängliggandes. Har fått smärtstillande utskrivet som knappt hjälper så imorrn ska vi se om jag ska få prova en tens apparat och eller akupunktur.
 
Annars lunkar det på i vanlig ordning. Hösten kom med besked, vilket väder vi har idag!! jag är glad att jag är inomhus =). Barnen är på dagis. André drar verkligen ett tungt lass här hemma nu och jag försöker hjälpa honom så gott det går. Men han klagar inte utan blir mest arg på mig när jag gör saker jag itne får haha. 
 
Julias födelsedag närmar sig och hon pratar om den varje dag. Vad hon önskar sig och att hon minsann fyller tre år och att hon snart börjar skolan haha. Hon är världens finaste men bestämda tjej. Hon har bestämt sig för en Pippi tårta! attans. Jag som planerat glasstårta iform av en nalle. Vi får se vem som får vika sig. Troligtvis jag. Jag har ju redan köpte kalasgrejer i djurtema så det får nog bli Pippi tårta för det har hon verkligen snöat in sig på nu.
 
Sen tänkte jag kanske berätta en rolig sak imorrn för er som fortfarande läser. Vi får se om det blir imorrn eller en annan dag... om ni vill ens vill veta hahaha.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen... och lyssna på regnet. Ikväll kommer barnens faster och käkar lite middag. Det kommer dem älska! På fredag åker Jamie till Stockholm med sin Farfar för att hälsa på Anki och Per. Jag är avundsjuk, jag saknar stockholmarna =). Jamie längtar som en tok. Dem ska nämligen flyga och Jamie älskar att flyga trots att han bara har gjort det två ggr. Ena gången minns han ju inte för då var han bara 6 månader tror jag. Det kommer kännas konstigt att vara utan honom i tre dagar! han har aldrig sovit borta från oss så länge. Det blir jättebra för barnen med ensamtid. få 100% uppmärksamhet. 
 
Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja Pippitårta blir det här oxå i November;-)

2012-10-09 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0