Bildbomb från i lördags!

 
Det blev ett väldigt lyckat kalas med många fina presenter och fina gäster!
Julia fick bland annat Pippi huset med tillhörande gubbar. Hon fick nya gardiner och sängkläder till sitt rum. Hon fick massa fina kläder! och Lego Duplo..och en massa annat.
 
Julia tackar ödmjukast och vi likaså. 
Jag hade bakat lussebullar dagen till ära och slängde ihop lite chokladmuffins innan gästerna kom.
Tårtan blev riktigt bra men det vet ni ju redan =)
 
På söndagen, hennes riktiga födelsedag fick Julia hög feber så det var ändå bra tajmat att vi firade henne ordentligt på lördagen. Inatt har hon haft det riktigt jobbigt och JAG med haha. Idag har hon gnällt konstant. Mina öron blöder... men det är ju så synd om henne =(.
Hoppas hon frisknar snart.
 
Ikväll ska A på hockey så jag hoppas på en lugn kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0