Bebis shopping

Vi har inte sparat något från Jamie och Julia i bebisväg förutom Spjälsängen och en skötdyna till skötbordet eftersom vi inte visste om vi skulle ha fler barn eller inte och om vi skulle ha en till så skulle det dröja några år. SÅ vi gjorde oss av med allt eftersom. 
 
Det betyder att vi får börja om från början...igen! tur vi inte väntade ännu fler år då hade det nästan varit lite jobbigt att börja om haha. Redan nu får jag lite ångest över allt som behövs till en sån där liten. Man glömmer snabbt.
Jag har alltid börjat handla till barnen sent i graviditeterna pg a oro. Denna gången är jag mer orolig än någonsin men känner att vi måste börja kryssa av listan lite smått redan nu. Det blir för mycket att handla allt på en gång när man har två andra barn som också behöver kläder och saker.
 
Såååå jag försöker tänka att allt kommer gå jättebra och försöker få in i huvudet att vi väntar barn INTE missfall.
 
Jag har köpt två bodys till Bebisen. Två könsneutrala som ska passa både en flicka och en pojke. Jag är helt inställd på att det ligger en lillebror imagen. Känns verkligen så.
 
 
 
 
En omlottbody från polarn & pyret. Denna köpte jag som ett första plagg. Denna bodyn ska pappa A få klä Bebisen i på BB. Den är såååå liten och sååå fin.
 
Den andra bodyn är en från Katvig.
Söta va?
 
Känns konstigt att köpa kläder till ett litet plommon men det får mig att tänka framåt. 
Om allt går vägen så kommer vår mini JamieJulia ha dessa på sig om sisådär ett halvår. SKumt!
 
Lycka!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Sussi


Gud, vilka underbart fina barn du har! Blir alldeles tårögd =)Blir av någon underlig anledning väldigt rörd när jag ser barn. Jäkla hormoner... Tack för din fina kommentar. Grattis till bebis nr 3! Kramar.

Svar: Tack så mycket! dem är väldigt fina haha =) Hormonerna lever sitt egna liv..jag har svårt att tygla mina känslor. Gråter för allt hahah.
Linnéa

2012-10-23 @ 15:38:05
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Fina kläder. :-)

Svar: Tack!
Linnéa

2012-10-23 @ 21:50:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0