Väntar

Maten står i ugnen, blir heltstekt fläskfilé och potatisgratäng..
Väntar på Min älskade Man och våra kiddos!
Idag har varit en enormt tung dag... både fysiskt och psykiskt. Det är skittråkigt att min arbetsgivare inte tänker förlänga min tjänst även om jag förstår henne, jag är ju sjukskriven fram till förlossningen och sen mammaledig på det. Men det är så sjukt trist, det gör sjukskrivningen svårare att få godkänd av Försäkringskassan fr om 1 december och om det blir godkänt så är det inte mycket pengar att hänga i julgranen =)..
 
MEN vi tar det som det kommer, vi var beredda på att tjänsten kunde avslutas sista november även fast hon hade gett mig goda förhoppningar på att få förlängt.
 
Har suttit i telefonkö till allt möjligt idag från 10.00 imorse till 13.30. Då ringde jag A och bröt ihop som vanligt haha.
 
Piggade upp mig själv genom att titta på gamla foto och filmer från när barnen var små..herregud vilka söta bebisar jag hade. Man glömmer snabbt! tur att man har fotat och filmat mycket.
 
Mixat inlägg om allt och inget...
 
 
Avslutar med ett litet budskap...
 
Nu kommer dem!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Hoppas hoppas! Hade med Lova från vecka 25 och framåt eller något sånt, men inte såå illa så hoppas att det inte blir ÄNNU värre här nu, hua!

Kramar

2012-11-23 @ 09:53:24
URL: http://madeleines.se
Postat av: Amanda

Usch så tråkigt att läsa om att du inte fick förlängt! Det sista man behöver oroa sig över är pengar! Jag håller tummar och tår för att allt löser sig till det bästa, på något underligt sätt brukar det ju göra det.. Kram!

Svar: Ja det känns riktigt trist! men jag var lite halvbredd på det iom jag blev sjukskriven..men det var ju inte planerat så från början... Snart kommer er lille plutt..om han inte kommit än =)
Kram!
Linnéa

2012-11-23 @ 15:23:22
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0