Suck på Hrut

Alltså jag HATAR att sitta i kö till Hrutan!!! vilket segt jävla lönekontor när man jobbar inom malmö kommun!! inte nog med att jag suttit i kö 40 minuter och har haft sammanlgt 14 före mig i kö., så är deras väntelåt samma jävla melodi alltid. Lite twin peaks över det hela!! den är läskig och sitta och lyssna på den i 40 minuter skulle vara ett starkt själ till att stoppa huvudet i toaletten!
 
Nu har jag två framför mig i kö... när jag väl kommer fram har jag väl glömt vad det är jag skulle fråga om...samma sak alltid.
 
God morgon på er! 
Puss

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Mamma till W&N

Så skönt.. de är ju så olika för alla, så man ska nog gå efter sig själv! förlåt, du behöver inte berätta om du vill.. Men hur kändes tiden efter din abort? , och hur tänker du på den idag? De är ju tufft oavsett om de kanske varit 'rätt' tid för de i livet.. :(

Kramar!

2012-11-29 @ 20:17:17
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0