Snabbis

SItter och väntar på Malin som kommer och hämta upp invalidon. Har så jävla ont i magen idag..STRESS deluxe!! det här med sjukskrivning och försäkringskassa och klydd med jobb ger mig sammandragningar från hell och utslag i hela ansiktet och på halsen. 
 
Ser inte klok ut.
'Bröt ihop lite imorse. Jag vet, jag skulle ju inte...MEN Försäkringskassan ringde mig 8.00 och frågade en massa saker och hade fått dubbelt av något fastän att dem hade fattats det och fått två olika datum och inte fått någon ny inkomstanmälan....suck!! kommer dröja evigheter innan jag får någon utbetalning från dem, OM jag ens får någon. Inte alla handläggare som godkänner att foglossning berättigas sjukskrivning 100% betalt. Detta skulle varit klart nu om det inte hade varit för att arbetsgivaren och försäkringskassan strulat! suck. Sånt här drömmer jag mardrömmar om!
 
Nu hoppas jag att det ska lösa sig inom iallafall 2 veckor. Annars får jag krupp.
 
Orkar inte ens sminka mig...sminket täcker inte utslagen.. tur man ser någerlunda ut i håret för en gångs skull =)
 
Idag är vi iallafall glada för att det är fredag!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0