Onsdag

Helloooooo
 
Har haft att göra sen jag vaknade imorse, nu har jag lite tid över så skickar iväg ett litet inlägg.
 
Tandläkarbesök för Julia gick jättebra. Hon satte sig i stolen och gapade stort. Vi räknade tänker men så skulle tandläkaren undersöka hennes hörntand som är lite skadad och då tog hon fram den där spetsiga grejen utan att förvarna Julia och Julia blev livrädd. Vi lyckades lugna ner henne efter en liten stund och så kunde hon fortsätta undersöka henne dock utan den där spetsiga.
 
Julia fick beröm för att ha slutat med napp dagtid och stort beröm för att hon ska ge Nattnappen till Tomten.
Julia valde länge i presentasken och valde tillslut en ful liten bock som hon redan har hemma hahaha. Hon ångrade sig när vi kom ut och skulle in igen och byta men det gick ju inte såklart. Tur jag hade en liten present till henne hemma!
 
Vi var hemma hela dagen igår, jag var trött och sliten och försökte få Jullan att sova en stund med mig i sängen men ICKE...=)
När A kom hem fick barnen mat och sen kom barnens Farfar. Han skulle sitta barnvakt så att jag och A kunde gå på Dejt. Vi käkade och såg en Bio. Ted. Faktiskt rolig. Vi hade inga förhoppningar när vi valde den, vi ville mest bara ut på tumanhand och jag kan se vilken skitfilm som helst på Bio bara jag får mina varma chips, vilket jag fick och halsbränna och illamående på det haha. Men det var det värt!
 
Filmen blev lite försenad så vi var hemma 23.00. Barnen sov och Farfar gick hem! Vi deckade på två röda.
 
Så jag hade rätt, igår blev en bra dag!
 
Imorrn ska jag fika med Janina! har lurat hit henne till Vårt EH så jag ska slippa gå iväg med mina kryckor.. 
Hon har också bebis i magen..!
 
 
Utanför Bion igår...
The love of my life <3
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0