Lilla Julia

Usch det var längesen barnen slog sig hårt eller var med om några större olyckor...som tur är !! (ta i trä, peppar peppar!!)
Men igår när jag och A skulle gå och lägga oss, jag skulle preciiiiiis stänga ögonen så hör vi världens smäll, fick rysning genom hela kroppen!. Strax efteråt hörs det mest hjärtskärande skriket och jag och A är uppe på en millisekund och rusar in till Julia. Där sitter hon på golvet och gallskriker helt förvirrat. Hon har alltså trillat av sägen och slagit huvudet i garderoben på vägen ner. Det är ändå en rätt bra bit ner till golvet.
 
A tog henne för jag ska inte bära men jag bara måste det när dem skriker så jag tog henne och höll henne så hårt jag bara kunde. Hon var otröstlig och jag hade nära till gråt. Skakade som ett asplöv hela tiden.
 
Tog in henne till oss och synade henne...verkar som att hon bara slog pannan. Efter ett tag lugnade hon ner sig och så la vi henne mellan oss och hon var så trött!! ibland började hon panikgråta och då trodde jag att hon hade brutit något..var nära på att skicka in henne med A men vi kom fram till att hon troligtvis bara var rädd för hon reagerade inte näv i "undersökte" henne.
 
Vi ställde våra klockor så vi kunde kolla henne under natten. Var livrädd varje gång jag skakade i henne...
Imorse var hon tip top igen! Om än  lite trött. En stor bula i pannan men glad!
Förskolan skulle ha koll på henne så hon inte bli yr, hängig eller kräks men smällen lät nog värre än den var i om hon trillade in i garderoben.
 
Stackars tjej!!
Hon som är så duktig och somnar på 1 sekund när man lagt henne i sängen. Hoppas inte blir rädd för sin säng nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0