Fredag och lördag

Det första Julia sa igårmorse kl 06.00 när hon vaknade var.. - Mamma, sätt på sjukhusprogrammet.Då menar hon att hon vill se förlossningskliniken som börjar på 7:an kl 06.00 om mornarna. Hon ÄLSKAR alla sjukhusprogram och väljer hellre dem framför bolibompa. Hon har mina gener ;).
 
Skickade iväg man och barn till förskol och jobb och fick lite senare ett sms från syrran. Vi bestämde träff i stan för lite presentshopping. Barnens kusiner Love och Viggo ska ha kalas imorrn så jag behövde köpa lite presenter till dem och Syrran pekade och jag köpte ;) haha.
Fick köpte julklappar till mina kiddos också och varsin Playmobil julkalender. 
 
 
Hästgården till Julia och Polisen till Jamie.
 
Jamies julklapp var alldeles för stor för mig att plocka hem så jag betalade och slog in klapparna och la undan dem i på Hansa  så vi kunde hämta dem idag.
Vi gick med barnen en runda i butiken idag och visst önskade dem sig just precis det jag hade köpt! Fullpott med andra ord. =)
 
Vi hälsa också på Tomten och snacka om att Jamie blev ställd när Tomten sa -Hej Jamie!
(vi känner nämligen Tomten lite sådär privat tack vare Jamie´s Gudfar..så jag hoppas ju verkligen på en redig julklapp iår!)
Passade på att hälsa på Micke också till barnens stora förtjusning och en snabbis in i barnvagnsaffären där vi tittade på Bugaboo 3 och en Joolz.
Att det skulle vara så här svårt med vagnar hade jag ingen aning om ;) trots mina 22 barnvagnar!!
 
Nu är A ute och börjat bygga på bebissängen. Han är lyrisk och har lånat hem värsta maskinerna från jobb. Barnen är ute med honom och jag passar på att vila. Mina fogar har inte varit nådiga dessa dagar. men jag vägrar låta dem hindra mig från att vara så aktiv jag kan.
AKupunkturen satt i ungerfär 4 dagar denna gången. På måndag ska jag dit igen för lite fler nålar..längtar.
 
En bild från imorse när vi skulle bege oss...Jamie aka spexar´n!
Prinsessan Julia ser ni i bakgrunden...herregud vilken 3 årstrots hon är i!
 
 
Puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0