Emporia

Hej hej lördag
 
Passar på att skriva nu när kidsen sitter och målar. 
A är iväg och jobba idag, dem ska inventera. Trist att en hel lördag försvinner..men men.
Jag och barnen gick upp och klädde på oss direkt och promenerade ner till Willys för att köpa frukost. Det var riktigt nära att jag smög in på Espressohous med kidsen för att käka frulle där men Icke! haha
Vi försöker vänja av Julia vagnen, hon har blivit så lat! ska gärna åka vagnen om det så är från huset till bilen. Inte OK. Hon är riktigt envis också men idag lurade jag på henne att gå med sin egen dockvagn och det gick bra. Hon frågade en gång om vi skulle ta hennes vagn men accepterade ett nej. Jag var lite rädd att hon skulle tröttna på att köra dockvagnen men inte alls. Hon körde den hela tiden och glömde bort att hon gick. Perfekt!
 
Igår hämtade Malin upp mig vid lunch och så åkte vi till Emporia och slog oss ner på EspressoHous ahahahha!
Sen gick vi en runda..det är andra gången jag är på Emporia och igår såg jag massa affärer jag missade förra gången. Sen åkte vi upp till takterassen..så stört..kändes inte alls som att man stod på ett tak.
 
 
Längtar till jag kan gå i affärer utan kryckorna...kunna glo på kläder utan de där satans pinnarna som är i vägen hur jag än har dem.
 
Så jäkla underbart att träffa Malin igår..hon hade dessutom köpt två fina saker till bebisen. I en specifik färg. Hennes magkänsla sa att det skulle bli en ..... ! Kändes som att vara på ett ultraljud när jag öppnade paketet. Sen var det helt stört hur många tecken vi fick undertiden på Emporia. 
 
Ska bli grymt spännande att se vad det blir för något.
Ha en fin lördag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0